„vipcommunications“ komandą sustiprino dar 4 poros rankų
„vipcommunications“ komandą sustiprino dar 4 poros rankų
11-us veiklos metus skaičiuojančios ir kryptingai augančios „vipcommunications“ komandos gretas šiemet papildė dar 4 nauji darbuotojai: projektų vadovė Dovilė Rusytė, socialinių medijų projektų vadovas Vytautas Juzėnas, jaunesnysis projektų vadovas Jovaras Skanas ir tekstų kūrėjas Tomas Andriukonis.
Skaityti daugiau...
Su šv. Velykom!
Su šv. Velykom!
Svarbiausia - viduje
Skaityti daugiau...
Padėjome siekti geriausių rezultatų sporte ir ne tik
Padėjome siekti geriausių rezultatų sporte ir ne tik
Tarptautinio prekės ženklo ADAMA atstovams Lietuvoje „vipcommunications“ renginių organizavimo komanda talkino rengdami verslo partneriams skirtą renginį. Pastarojo temą padiktavo įmonės ADAMA, kuri teikia aukštos kokybės ir efektyvius augalų apsaugos produktus, puoselėjamas šūkis „Simply. Grow. Together“. Tad, atsigręždami į sveikos gyvensenos principus, geriausių rezultatų įmonių atstovus skatinome siekti ir augti kartu per dviračių sportą! Panevėžio „Cido“ arenoje, garsėjančioje vieninteliu Baltijos šalyse 250 metrų olimpinio standarto dviračių treku, surengėme sprinto lenktynes. Jų metu ADAMA partneriai ne tik drauge įveikė 200 metrų distanciją, bet ir varžėsi tarpusavyje. Renginyje netrūko olimpinės nuotaikos, o nugalėtojų laukė malonūs prizai.
Skaityti daugiau...
Naujasis „vipcommunications“ klientas – „Tele2“ „Pildyk“ prekės ženklas
Naujasis „vipcommunications“ klientas – „Tele2“ „Pildyk“ prekės ženklas
Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ laimėjo Lietuvos mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ skelbtą konkursą. Nuo šiol būsime atsakingi ir rūpinsimės bendrovės išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ prekės ženklo komunikacija. Lietuvoje „Pildyk“ prekės ženklas yra lyderis išankstinio mokėjimo paslaugų rinkoje, galintis pasigirti ypač dideliu ilgamečiu populiarumu. Šio prekės ženklo teikiamomis paslaugomis šiuo metu Lietuvoje naudojasi daugiau nei milijonas klientų.
Skaityti daugiau...
Du  „vipcommunications“  laimėjimai
Du „vipcommunications“ laimėjimai
Iš Rygoje vykusių Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017“ „vipcommunications“ grįžo su 2 įvertinimais. LVŽS rinkimų į Seimą politinė kampanija viešojo sektoriaus kategorijoje ir Šiaulių universiteto krizinės situacijos suvaldymas pelnė antrąsias vietas. Iš viso „vipcommunications“ šiemet pateikė 7 projektus. Praėjusiais metais šiuose apdovanojimuose agentūra dalyvavo pirmą kartą ir pelnė trečią vietą renginių komunikacijos kategorijoje. Šiuose apdovanojimuose tradiciškai aktyviausi latviai – šiemet iš 107 paraiškų į finalą pateko 41. Didžiausiu efektyvumu išsiskiria estų kampanijos – iš 11 paraiškų į finalą pateko net 8.
Skaityti daugiau...
Rūpinsimės „Švyturys – Utenos alus“ komunikacija
Rūpinsimės „Švyturys – Utenos alus“ komunikacija
Lietuvos alaus rinkos lyderis „Švyturys – Utenos alus“ savo komunikacijos partnere pasirinko integruotos komunikacijos agentūrą „vipcommunications“. Būsime atsakingi už pagalbą valdant bendrovės korporatyvinę ir strateginę komunikaciją, taip pat prisidėsime vystant bendrovės prekinį ženklą-flagmaną – „Švyturys“. „Tikime, kad šios komandos turimos komunikacijos žinios prisidės prie tolesnio „Švyturio – Utenos alaus“, kaip atviros ir socialiai atsakingos bendrovės, įvaizdžio išlaikymo ir stiprinimo šiame iššūkių laikotarpyje“, – sakė „Švyturys – Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas. „Švyturys – Utenos alus“ lyderio pozicijas Lietuvos alaus rinkoje išlaiko jau 15 metų. Bendrovė savo produktus, tarp kurių yra alus, sidras, geriamasis vanduo ir alkoholiniai kokteiliai, eksportuoja į 27 pasaulio šalis.
Skaityti daugiau...
Turizmo parodoje – 30 tūkst. lankytojų
Turizmo parodoje – 30 tūkst. lankytojų
Tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“ – laukiamiausias kelionių aistruolių renginys. Jau ne pirmus metus prie jo prisideda ir „vipcommunications”, talkindama savo klientui – tarptautinių kelionių organizatoriui „Tez Tour”. „Kelionių mugėje” nestigo ne tik keliauti viliojančių pasiūlymų, bet ir pramogų, loterijų, dovanų. Geriausius kelionių pasiūlymus ir patarimus dalijo 36 kelionių agentai iš 16-kos skirtingų agentūrų.
Skaityti daugiau...
Lietuvos oro uostai skaičiavo rekordinį augimą
Lietuvos oro uostai skaičiavo rekordinį augimą
„vipcommunications” klientui – Lietuvos oro uostams – 2016 metai buvo rekordiniai. Iš viso per praėjusius metus aptarnauta 4,8 mln. keleivių, tai – 13 proc. daugiau nei pernai, o skrydžių skaičius padidėjo 5 proc. ir pasiekė 52 tūkst. Tai didžiausias augimas Lietuvos oro uostų istorijoje. Tuo tarpu šalies oro uostų „mažyliu“ tituluojamas Palangos oro uostas keleivių skaičiumi išaugo net 60 proc., mūsų komandos surengtoje spaudos konferencijoje metų rezultatais džiaugėsi „Lietuvos oro uostų“ generalinis direktorius Gediminas Almantas. Metinių rezultatų pristatymo sklaida – 22 publikacijos didžiuosiuose ir specializuotuose šalies portaluose, reportažas žiniose.
Skaityti daugiau...
Kartu su „Jung Vilnius“ sukurta išskirtinių jungiklių kolekcija
Kartu su „Jung Vilnius“ sukurta išskirtinių jungiklių kolekcija
„Menas įJUNGia“ – tai „vipcommunications“ klientui „Jung Vilnius“ skirtas dizaino projektas, kurio metu dizainerė Agnė Kuzmickaitė, televizijos laidų vedėja ir aktorė Indrė Stonkuvienė bei architektūros ir interjero studijos „Prusta“ architektė-dizainerė Ieva Prunskaitė kūrė visiškai originalias, vardines, šviesos jungiklių kolekcijas. Paskutinį lapkričio penktadienį jos buvo pristatytos Vilniuje. Pasitelkusios skirtingas piešimo technikas – tušą, aliejinius dažus bei flomasterius – projekto dalyvės sukūrė individualius piešinius, kurių atskiri fragmentai buvo perkelti ant „Jung“ šviesos jungiklių. Projekto idėją pasufleravo pažangios technologijos, kurių dėka ant namų, biurų, visuomeninių įstaigų jungiklių gali būti perkelta beveik viskas – užrašas, nuotraukos, piešinys ir t.t. Akimirkas iš kūrybinių dirbtuvių galite pamatyti čia. O susikurti tokį vienetinį jungiklį savo namams gali kiekvienas!
Skaityti daugiau...
Lietuvos oro uostai didina žinomumą kaimyninėse šalyse
Lietuvos oro uostai didina žinomumą kaimyninėse šalyse
Lapkritį 5-iose kaimyninėse šalyse – Latvijoje, Lenkijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje ir Kaliningrado srityje (Rusija) vykdytą Lietuvos oro uostų reklamos kampaniją pastebėjo daugiau kaip 700 tūkst. šių šalių gyventojų. Latvių ir lenkų dėmesį siekėme atkreipti šūkiu „Lithuanian Airports. OMG – Outstanding. Modern. Great“ (liet. Lietuvos oro uostai – išskirtiniai, modernūs, puikūs). Baltarusijoje, Kaliningrade bei Ukrainoje - „Точно в цель! Выбирай аэропорт в своем стиле“ (liet. Toks, kaip tu. Rinkis savo stiliaus oro uostą). Kampanija buvo įgyvendinta pasitelkiant lauko reklamos stendus, socialinius tinklus „Facebook“, „Vkontakte“, „Odnoklassniki“.
Skaityti daugiau...
vip logo
category
rsva
UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“
Algirdo g. 25, LT-03219 Vilnius
Tel.: (8 5) 215 4964
El. paštas:
Norite gauti mūsų naujienas?
stipriausi-lietuvoje
gazele
ipra logo
baltic logo
atsakinga
atskaitinga
skaidri
tobulejanti
visuomeniska
© 2015 UAB "VIP Viešosios informacijos partneriai". Visos teisės saugomos.