„Tele2“ pakvietė išgirsti, kaip skamba internetas
„Tele2“ pakvietė išgirsti, kaip skamba internetas
Neįtikėtinais eksperimentais stebinantis „Tele2“ Inovacijų biuras pristatė unikalią meninę instaliaciją, kuriai įtaką daro 4G interneto vartotojai. Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ pasirūpino instaliacijos pristatymo renginiu bei užtikrino, kad apie išskirtinį meno kūrinį sužinotų visuomenė.
Skaityti daugiau...
„vipcommunications“ sąskaitoje dar vienas apdovanojimas
„vipcommunications“ sąskaitoje dar vienas apdovanojimas
Neseniai vykęs geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards 2017“ „vipcommunications“ sąskaitą papildė dar vienu apdovanojimu. Šiaulių universiteto krizinės situacijos suvaldymas krizių komunikacijos kategorijoje pelnė tarptautinį pripažinimą ir užėmė antrąją vietą.
Skaityti daugiau...
„vipcommunications“ renka karmos taškus
„vipcommunications“ renka karmos taškus
Niekas geriau nesuburia komandos kaip bendras tikslas, o ypač – jei tas tikslas yra padėti kitiems. Vedina siekio būti bendruomeniška ir pilietiška „vipcommunications“ komanda 2017-uosius skelbia savanoriškos veiklos metais ir imasi visuomenei naudingų darbų!
Skaityti daugiau...
„vipcommunications“ komandą sustiprino dar 4 poros rankų
„vipcommunications“ komandą sustiprino dar 4 poros rankų
11-us veiklos metus skaičiuojančios ir kryptingai augančios „vipcommunications“ komandos gretas šiemet papildė dar 4 nauji darbuotojai: projektų vadovė Dovilė Rusytė, socialinių medijų projektų vadovas Vytautas Juzėnas, jaunesnysis projektų vadovas Jovaras Skanas ir tekstų kūrėjas Tomas Andriukonis.
Skaityti daugiau...
Su šv. Velykom!
Su šv. Velykom!
Svarbiausia - viduje
Skaityti daugiau...
Padėjome siekti geriausių rezultatų sporte ir ne tik
Padėjome siekti geriausių rezultatų sporte ir ne tik
Tarptautinio prekės ženklo ADAMA atstovams Lietuvoje „vipcommunications“ renginių organizavimo komanda talkino rengdami verslo partneriams skirtą renginį. Pastarojo temą padiktavo įmonės ADAMA, kuri teikia aukštos kokybės ir efektyvius augalų apsaugos produktus, puoselėjamas šūkis „Simply. Grow. Together“. Tad, atsigręždami į sveikos gyvensenos principus, geriausių rezultatų įmonių atstovus skatinome siekti ir augti kartu per dviračių sportą! Panevėžio „Cido“ arenoje, garsėjančioje vieninteliu Baltijos šalyse 250 metrų olimpinio standarto dviračių treku, surengėme sprinto lenktynes. Jų metu ADAMA partneriai ne tik drauge įveikė 200 metrų distanciją, bet ir varžėsi tarpusavyje. Renginyje netrūko olimpinės nuotaikos, o nugalėtojų laukė malonūs prizai.
Skaityti daugiau...
Naujasis „vipcommunications“ klientas – „Tele2“ „Pildyk“ prekės ženklas
Naujasis „vipcommunications“ klientas – „Tele2“ „Pildyk“ prekės ženklas
Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ laimėjo Lietuvos mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ skelbtą konkursą. Nuo šiol būsime atsakingi ir rūpinsimės bendrovės išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ prekės ženklo komunikacija. Lietuvoje „Pildyk“ prekės ženklas yra lyderis išankstinio mokėjimo paslaugų rinkoje, galintis pasigirti ypač dideliu ilgamečiu populiarumu. Šio prekės ženklo teikiamomis paslaugomis šiuo metu Lietuvoje naudojasi daugiau nei milijonas klientų.
Skaityti daugiau...
Du  „vipcommunications“  laimėjimai
Du „vipcommunications“ laimėjimai
Iš Rygoje vykusių Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017“ „vipcommunications“ grįžo su 2 įvertinimais. LVŽS rinkimų į Seimą politinė kampanija viešojo sektoriaus kategorijoje ir Šiaulių universiteto krizinės situacijos suvaldymas pelnė antrąsias vietas. Iš viso „vipcommunications“ šiemet pateikė 7 projektus. Praėjusiais metais šiuose apdovanojimuose agentūra dalyvavo pirmą kartą ir pelnė trečią vietą renginių komunikacijos kategorijoje. Šiuose apdovanojimuose tradiciškai aktyviausi latviai – šiemet iš 107 paraiškų į finalą pateko 41. Didžiausiu efektyvumu išsiskiria estų kampanijos – iš 11 paraiškų į finalą pateko net 8.
Skaityti daugiau...
Rūpinsimės „Švyturys – Utenos alus“ komunikacija
Rūpinsimės „Švyturys – Utenos alus“ komunikacija
Lietuvos alaus rinkos lyderis „Švyturys – Utenos alus“ savo komunikacijos partnere pasirinko integruotos komunikacijos agentūrą „vipcommunications“. Būsime atsakingi už pagalbą valdant bendrovės korporatyvinę ir strateginę komunikaciją, taip pat prisidėsime vystant bendrovės prekinį ženklą-flagmaną – „Švyturys“. „Tikime, kad šios komandos turimos komunikacijos žinios prisidės prie tolesnio „Švyturio – Utenos alaus“, kaip atviros ir socialiai atsakingos bendrovės, įvaizdžio išlaikymo ir stiprinimo šiame iššūkių laikotarpyje“, – sakė „Švyturys – Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas. „Švyturys – Utenos alus“ lyderio pozicijas Lietuvos alaus rinkoje išlaiko jau 15 metų. Bendrovė savo produktus, tarp kurių yra alus, sidras, geriamasis vanduo ir alkoholiniai kokteiliai, eksportuoja į 27 pasaulio šalis.
Skaityti daugiau...
Turizmo parodoje – 30 tūkst. lankytojų
Turizmo parodoje – 30 tūkst. lankytojų
Tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“ – laukiamiausias kelionių aistruolių renginys. Jau ne pirmus metus prie jo prisideda ir „vipcommunications”, talkindama savo klientui – tarptautinių kelionių organizatoriui „Tez Tour”. „Kelionių mugėje” nestigo ne tik keliauti viliojančių pasiūlymų, bet ir pramogų, loterijų, dovanų. Geriausius kelionių pasiūlymus ir patarimus dalijo 36 kelionių agentai iš 16-kos skirtingų agentūrų.
Skaityti daugiau...
vip logo
category
rsva
UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“
Algirdo g. 25, LT-03219 Vilnius
Tel.: (8 5) 215 4964
El. paštas:
Norite gauti mūsų naujienas?
stipriausi-lietuvoje
gazele
ipra logo
baltic logo
atsakinga
atskaitinga
skaidri
tobulejanti
visuomeniska
© 2015 UAB "VIP Viešosios informacijos partneriai". Visos teisės saugomos.