IEŠKOME JAUNESNIOJO SOCIALINIŲ MEDIJŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

 

 
Darbo pobūdis:
 
  • Socialinių medijų tendencijų stebėjimas, naujų galimybių socialinėse medijose identifikavimas.
  • Socialinių medijų komunikacijos, reklamos planų strategijos, koncepcijos kūrimas ir įgyvendinimas, pagalbiniai darbai.
  • Reklamos kampanijų vykdymo ir tikslų pasiekimo priežiūra, atsižvelgiant į užsibrėžtus KPI.
  • Kūrybinių sprendimų derinimas su dizaineriais, tekstinio turinio rengimas, stiprių ir ilgalaikių santykių su projektų vadovais bei klientais kūrimas.
 
Ko tikimės iš tavęs:
 
  • Patirties dirbant su socialinių medijų projektais.
  • Socialinės medijos reklamos kampanijų valdymo supratimo ir bent minimalios patirties (nuo sukūrimo iki optimizacijos).
  • Patirties ir supratimo apie didžiausias socialinių medijų platformas („Facebook“, „Youtube“, „Instagram“, „LinkedIn“) ir kaip šios platformos gali būti panaudotos prekės ženklų komunikacijoje.
  • Vadybos, komandinio darbo bei užduočių delegavimo įgūdžių.
  • Komunikacinių ir prezentacinių gebėjimų žodžiu bei raštu anglų ir lietuvių kalbomis.
  • „Copywrite“ įgūdžių.
     
Taip pat praverstų:
 
  • Gebėjimas analizuoti duomenis.
  • Darbo patirtis dirbant su keletu skirtingų klientų vienu metu.
 
Ką gausi iš mūsų:
 
  • Motyvuotų ir patyrusių kolegų komandą bei darbą su lyderiaujančiais prekių ženklais.
  • Mokymus, konferencijas ir saviraišką vystant kūrybinius sprendimus.
  • Apie socialines garantijas ir tavo kompetencijas atitinkantį atlygį net nekalbame – tai savaime suprantama.
 
Trumpą prisistatymą ir atsakymą, kodėl norėtum prisijungti prie vienos didžiausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje, siųsk el. paštu vipas@vipcommunications.lt su nuoroda „Jaunesnysis soc. medijų projektų vadovas“.
 
 
smart foreash