

| Darbo pobūdis: - Socialinių medijų tendencijų stebėjimas, naujų galimybių socialinėse medijose identifikavimas.
- Socialinių medijų komunikacijos, reklamos planų strategijos, koncepcijos kūrimas ir įgyvendinimas, pagalbiniai darbai.
- Reklamos kampanijų vykdymo ir tikslų pasiekimo priežiūra, atsižvelgiant į užsibrėžtus KPI.
- Kūrybinių sprendimų derinimas su dizaineriais, tekstinio turinio rengimas, stiprių ir ilgalaikių santykių su projektų vadovais bei klientais kūrimas.
Ko tikimės iš tavęs: - Patirties dirbant su socialinių medijų projektais.
- Socialinės medijos reklamos kampanijų valdymo supratimo ir bent minimalios patirties (nuo sukūrimo iki optimizacijos).
- Patirties ir supratimo apie didžiausias socialinių medijų platformas („Facebook“, „Youtube“, „Instagram“, „LinkedIn“) ir kaip šios platformos gali būti panaudotos prekės ženklų komunikacijoje.
- Vadybos, komandinio darbo bei užduočių delegavimo įgūdžių.
- Komunikacinių ir prezentacinių gebėjimų žodžiu bei raštu anglų ir lietuvių kalbomis.
- „Copywrite“ įgūdžių.
Taip pat praverstų: - Gebėjimas analizuoti duomenis.
- Darbo patirtis dirbant su keletu skirtingų klientų vienu metu.
Ką gausi iš mūsų: - Motyvuotų ir patyrusių kolegų komandą bei darbą su lyderiaujančiais prekių ženklais.
- Mokymus, konferencijas ir saviraišką vystant kūrybinius sprendimus.
- Apie socialines garantijas ir tavo kompetencijas atitinkantį atlygį net nekalbame – tai savaime suprantama.
Trumpą prisistatymą ir atsakymą, kodėl norėtum prisijungti prie vienos didžiausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje, siųsk el. paštu vipas@vipcommunications.lt su nuoroda „Jaunesnysis soc. medijų projektų vadovas“. | |
smart foreash
Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. „cookies“). Jie gali identifikuoti prisijungusius vartotojus, rinkti statistikos duomenis ir padėti pagerinti naršymo patirtį kiekvienam lankytojui atskirai.